 Chanels vårkampanj har precis "läckt". Jag är verkligen inte någon som egentligen älskar varken nutida Chanel eller Karl Lagerfeld men det här är väldigt fint. Intressant att de valt ett tomt hus, det ska tydligen vara Lagerfelds nya hus i Vermont som ej ännu är möblerat. Det finns inget mer suggestivt än tomma, ödsliga hus- ger en sådan stark känsla av människors meningslösa jakt efter tillfälligheter, prylmani och sätt att lämna saker bakom sig. En stark ram för en vårkampanj tycker jag. Även lite vågat, då den knappast inger några vårkänslor.
Chanels vårkampanj har precis "läckt". Jag är verkligen inte någon som egentligen älskar varken nutida Chanel eller Karl Lagerfeld men det här är väldigt fint. Intressant att de valt ett tomt hus, det ska tydligen vara Lagerfelds nya hus i Vermont som ej ännu är möblerat. Det finns inget mer suggestivt än tomma, ödsliga hus- ger en sådan stark känsla av människors meningslösa jakt efter tillfälligheter, prylmani och sätt att lämna saker bakom sig. En stark ram för en vårkampanj tycker jag. Även lite vågat, då den knappast inger några vårkänslor. 
onsdag 31 december 2008
Chanel och tomma hus
 Chanels vårkampanj har precis "läckt". Jag är verkligen inte någon som egentligen älskar varken nutida Chanel eller Karl Lagerfeld men det här är väldigt fint. Intressant att de valt ett tomt hus, det ska tydligen vara Lagerfelds nya hus i Vermont som ej ännu är möblerat. Det finns inget mer suggestivt än tomma, ödsliga hus- ger en sådan stark känsla av människors meningslösa jakt efter tillfälligheter, prylmani och sätt att lämna saker bakom sig. En stark ram för en vårkampanj tycker jag. Även lite vågat, då den knappast inger några vårkänslor.
Chanels vårkampanj har precis "läckt". Jag är verkligen inte någon som egentligen älskar varken nutida Chanel eller Karl Lagerfeld men det här är väldigt fint. Intressant att de valt ett tomt hus, det ska tydligen vara Lagerfelds nya hus i Vermont som ej ännu är möblerat. Det finns inget mer suggestivt än tomma, ödsliga hus- ger en sådan stark känsla av människors meningslösa jakt efter tillfälligheter, prylmani och sätt att lämna saker bakom sig. En stark ram för en vårkampanj tycker jag. Även lite vågat, då den knappast inger några vårkänslor. 
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
 
 
 
 Inlägg
Inlägg
 
 

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar