tisdag 26 april 2011

Metablogg



Ibland funderar jag på att lägga ner den här bloggen och starta en ny, friare, fräschare som ska handla om allt mellan himmel och jord. Där ska allt som inte får plats här få plats, även om jag lyckas trycka in en del här ändå. T.ex. tankar om djur och natur? Konst? Sex? Kattfiskar? Jag vet inte.

Den ska vara snygg, lättnavigerad och inte ligga på blogspot.com. Framförallt ska den inte ha ett pretentiöst lorem ipsum-namn på engelska.

Sedan så blir jag lat och struntar i det. Förkovrar mig i nån pdf. Tvättar håret. Ingenting blir gjort. Så jag tänkte bjuda in er i denna tanke-loop. Jag vet inte vad ni tycker men om ni tycker någonting så får ni gärna bidra.

Det var allt!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag tycker alltid om dina uppdateringar. Kvalle före kvante! På min har jag problemet att få balans mellan genus/vardag och kommunicerar aldrig genus särskilt effektivt. Gillar vad du skriver däremot.

Hanna Johansson sa...

Tycker typ "ja, go for it!". Framförallt om du utvidgar djur-med-katt-prefix-temat till att även inkludera kattbjörnar.